Publikacje

Szukaj

Karpacki paradoks

 Publikacja: 05 listopada 2015 roku
Carpathia to projekt o zasięgu co najmniej europejskim. Przy tak pożądanych atrybutach, zawężanie go do wymiaru lokalnego byłoby nierozsądne. Delikatnie mówiąc. Na pewno nie jest to także koncept jedynie turystyczny. Celem jest rozwój społeczno-gospodarczy regionu, zaś turystyka ma być jedynie kołem zamachowym. To właściwy sposób podejścia. W zasadzie jedyny, mając na uwadze planowane działania i punkt odniesienia, jakim są doświadczenia szwajcarskie. Pytanie, w którym miejscu ...
czytaj więcej »

Vamos Carpathia

 Publikacja: 03 marca 2015 roku
„Hasta el final, vamos Real” często słychać na stadionie Santiago Bernabeu w Madrycie. W wolnym tłumaczeniu znaczy to mniej więcej "Do finału, do boju Real". Tak kibice najlepszej, klubowej drużyny na świecie zagrzewają do walki swoich ulubieńców. Jakiś czas temu, na łamach Horyzontu Karpackiego, przekonywałem, że nadchodzi czas na Karpaty, jako jednej z najciekawszych destynacji turystycznych w Europie. Nic się nie zmieniło.  
czytaj więcej »

Czego chcą klienci

 Publikacja: 26 stycznia 2015 roku
Pytanie zawarte w tytule artykułu jest prawdopodobnie najważniejszym zagadnieniem, jakie nurtuje współczesny biznes. Coś jak Święty Graal. Czy w tym zakresie można zdobyć 100% pewność? Przykłady Iridium Motoroli czy New Coke pokazują, że nie. Na pewno można zbliżyć się do prawdziwej wiedzy na wyciągnięcie ręki. Rozwiązanie leży jednak zupełnie gdzie indziej, aniżeli się wydaje.
czytaj więcej »

Okienny marketing

 Publikacja: 19 października 2014 roku
Marketing to bardzo niewdzięczna dyscyplina, a w zasadzie filozofia zarządzania. Jest jak polityka i piłka nożna, wszyscy się na nim znają. Stąd permanentne kłopoty z jego skutecznością i krzywe patrzenie na jego wpływ na pozycję przedsiębiorstwa. Nie ma chyba nic bardziej błędnego.
czytaj więcej »

Plastikowy Pirlo

 Publikacja: 22 czerwca 2014 roku
Nie ma co ukrywać, że Andrea Pirlo to piłkarz wybitny. Może już ostatni, który przeczy regule, że trzeba być wybieganym mięśniakiem, aby skutecznie walczyć o najwyższe piłkarskie trofea. Trochę stracił w moich oczach, kiedy zamienił ukochany przeze mnie AC Milan na znienawidzony Juventus, ale to ciągle wielka klasa.  
czytaj więcej »
  • z  29
Copyright © 2017 Piotr Lutek. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie AMBIcode.pl dla Piotr Lutek.
   

Informujemy, że niniejsza strona korzysta z plików cookies. Jest to niezbędne do poprawnego jej działania. Korzystanie z niej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie plików cookies.