Artykuły

Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka. Relacja z dyskusji podczas Innovation Day 2023

wideo

Zachęcam do obejrzenia relacji z dyskusji w ramach szóstego panelu: „Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka”, podczas którego razem z Martą Marczak (PwC Polska), Magdaleną Sułek-Domańską (Global Cosmed; The Chartered Institute of Marketing), Grzegorzem Tomasikiem (Reo) i Andrzejem Wierzchoniem (Oceanic) rozmawialiśmy na temat przystosowania firm do rzeczywistych potrzeb konsumentów w kontekście ochrony środowiska i znaczeniu innowacji w tworzeniu nowych produktów czy usług w dobie zielonych zmian.

Czytaj więcej

Analiza potencjału gospodarczo-społecznego i strategia komercjalizacji Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

camerimage

Podczas konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Fundacji Tumult na Rynku Nowomiejskim w Toruniu zaprezentowano Analizę potencjału gospodarczo-społecznego i strategię komercjalizacji Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. „W przypadku ECFC mamy do czynienia z nowym zjawiskiem, które, jeśli będzie dobrze prowadzone, będzie punktem odniesienia dla innych flagowych projektów dla miast […] Sztuka filmowa jest doskonałym tematem, który gwarantuje stabilność w czasie i rozwój, nie tylko tego obiektu, ale całego miasta…” – mówi Piotr Lutek.

Czytaj więcej

Market Focus: Nowa kategoria czy zmiana reguł obecnej?

wideo

Czy warto łamać reguły rynku, być innowacyjnym? Wprowadzać nowe marki w kolejne kategorie, czy wykorzystywać już te dobrze znane konsumentom? Czy strategia naśladownictwa jest dobrym wyborem? Jak komunikować w mało angażującej kategorii? Na te i wiele innych pytań związanych z prowadzeniem marki odpowiadają praktycy, którzy zajmują się rynkiem spożywczym od wielu lat. Zachęcam do obejrzenia drugiej części rozmowy z Patricjusem Ziecikiem oraz Kamilem Gębskim w ramach Market Focus.

Czytaj więcej

Forum Branżowe: Kryzys to chaos

Tytuł przewrotny, ale nader prawdziwy. W sieci można znaleźć setki, tysiące porad, złotych myśli i genialnych przykładów, które dowodzą, że kryzys to szansa. Nie mówię, że nie, ale droga do sukcesu jest bardzo daleka i wyboista. I staje się udziałem nielicznych. W momencie, gdy wychłodzenie rynku staje się faktem, większość przedsiębiorstw zdaje się nie pamiętać tych wszystkich sugestii. Rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Niestety.

Czytaj więcej

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.