Artykuły

Są takie problemy, których organizacja sama, w ramach swoich kompetencji i swojego potencjału, nie jest w stanie rozwiązać. Są takie momenty w życiu organizacji, gdy się okazuje, że aby ją napędzić, potrzebne są kompetencje z zewnątrz. W nowym odcinku podcastu Andrzeja Wierzchonia „Marketing z ludzką twarzą” rozmawiamy na temat interim managementu.

Czytaj więcej

Aktywacja marki jak łopata do przyłożenia konsumentowi…Wyniki badania dotyczącego aktywacji marki w polskich organizacjach (Blue Fox)

W Blue Fox przeprowadziliśmy badanie dotyczące procesu aktywacji marki w polskich organizacjach. Wyniki badania bardzo nas zaskoczyły. Aktywacja marki to jedno z najważniejszych działań marketingowych, jakie firma może podjąć w celu budowania świadomości marki i zaangażowania klientów. Aż dziw bierze, że w polskich warunkach to tak niepoukładany proces.

Czytaj więcej

Wdrażanie projektów jest jak małżeństwo… Wyniki badania stanu wdrożeń w polskich organizacjach (Blue Fox)

Procesy wdrożeniowe w przedsiębiorstwie można porównać do… małżeństwa. W Polsce blisko 1/3 związków małżeńskich kończy się rozwodami, których głównymi przyczynami bardzo często są: niezgodność charakterów i nieporozumienia finansowe. Można w tym miejscu zacytować Magdalenę Samozwaniec, która twierdziła, że „małżeństwo nie jest stanem – jest umiejętnością”.

Czytaj więcej

Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka. Relacja z dyskusji podczas Innovation Day 2023

wideo

Zachęcam do obejrzenia relacji z dyskusji w ramach szóstego panelu: „Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka”, podczas którego razem z Martą Marczak (PwC Polska), Magdaleną Sułek-Domańską (Global Cosmed; The Chartered Institute of Marketing), Grzegorzem Tomasikiem (Reo) i Andrzejem Wierzchoniem (Oceanic) rozmawialiśmy na temat przystosowania firm do rzeczywistych potrzeb konsumentów w kontekście ochrony środowiska i znaczeniu innowacji w tworzeniu nowych produktów czy usług w dobie zielonych zmian.

Czytaj więcej

Analiza potencjału gospodarczo-społecznego i strategia komercjalizacji Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

camerimage

Podczas konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Fundacji Tumult na Rynku Nowomiejskim w Toruniu zaprezentowano Analizę potencjału gospodarczo-społecznego i strategię komercjalizacji Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. „W przypadku ECFC mamy do czynienia z nowym zjawiskiem, które, jeśli będzie dobrze prowadzone, będzie punktem odniesienia dla innych flagowych projektów dla miast […] Sztuka filmowa jest doskonałym tematem, który gwarantuje stabilność w czasie i rozwój, nie tylko tego obiektu, ale całego miasta…” – mówi Piotr Lutek.

Czytaj więcej

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.