Czas wyjść z okopów
3 sierpnia 2013
Blog
Spędziłem w branży stolarki otworowej całe pięć lat. Dużo to czy mało? Nie ma większego znaczenia. Ciągle jednak interesuję się bieżącą sytuacją. Poznałem ciekawych ludzi, a wielu z nich do dziś stanowi grupę moich przyjaciół. Ostatnio właśnie miałem okazję porozmawiać z jednym z nich. O czym? Jakże by inaczej – o strasznym kryzysie. Natchnęło mnie to do napisania kilku zdań…
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź