Czy leci z nami pilot?
30 grudnia 2012
Blog
Załamanie rynku budowlanego, które obserwujemy obecnie, a co raczej pewne, będziemy śledzić jeszcze przez najbliższe 2-3 lata, to kolejne wyzwanie dla kategorii stolarki budowlanej. Gdyby opierać się jedynie na wieloletniej historii sprzedaży, można by zaryzykować stwierdzenie, że producenci okien są nadprogramowo krzywdzeni przez czynniki zewnętrzne. Ten, kto zna jednak kuchnię, w życiu nie powie w ten sposób. Nie chcę wracać już do największych przywar, jakimi „dysponuje” branża. O tym było już wielokrotnie. Wystarczy po prostu przytoczyć przysłowie, które mówi o tym, że czego się Jaś nie nauczył, Jan nie będzie umiał.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź