Dobry handlowiec
4 września 2017
Blog
W naszej pracy doradczej coraz częściej dotykamy problemów związanych z handlowaniem. Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę fakt, że obecne czasy kryzysowe dają się we znaki wszystkim, co oznacza gorączkowe poszukiwanie wszelkich możliwości poradzenia sobie z tą niekomfortową sytuacją. Obszar sprzedaży jest tematem bardzo wdzięcznym, a poziom narzekania na własne służby handlowe bardzo wysoki. Można między innymi usłyszeć takie głosy – „gdybym miał pięciu takich jak Pan X, to nie byłoby problemu”. Szczerze mówiąc nie traktuje takich wynurzeń poważnie. Udana sprzedaż to skomplikowana kombinacja produktu, ludzi, systemu i warunków zewnętrznych.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź