Dobry sprzedawca na złe czasy
12 czerwca 2010
Blog
I jak tu znowu nie zacząć od kryzysu. Strach otworzyć lodówkę. Ale prawda jest taka, że kłopoty jakie zbliżają się do branży stolarki tylko częściowo spowodowane są ogólnoświatową sytuacją. Na pewno utrudniony dostęp do kredytów hipotecznych, spadek optymizmu konsumenckiego czy wzrost cen niektórych materiałów budowlanych ze względu na rosnące kursy walut to skutki ogólne, które dotykają większość kategorii. Prawda jest jednak taka, że rynek okien i drzwi skurczył się również ze względu na czynniki, nazwijmy je wewnętrzne. Deweloperski segment wielomieszkaniowy dał sygnał szybkiego nasycenia na długo przed tym, gdy określenie globalny kryzys zagościło we wszystkich mediach.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź