Elegancja poszukiwana
16 lipca 2009
Blog
Jakiś czas temu odezwał się do mnie przedstawiciel mediów branżowych. Rodzaju i nazwy medium nie wymienię, bo nie zostałem upoważniony, aczkolwiek zainteresowani tematem pewnie domyślą się o kim mowa. Nasza rozmowa toczyła się wokół etyki w marketingu a impulsem był niezbyt elegancki „numer” jaki owemu medium, jak również swoim konkurentom wykręcił jeden z dostawców profili PVC. Sprawa na pozór błaha i w pierwszej chwili uznałem to za głupi dowcip. Oto jeden z systemodawców plastikowych zakupił serię linków sponsorowanych, w których podszywa się pod marki konkurencyjne i wspomniany na wstępie wortal.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź