Kult niewiedzy
1 kwietnia 2011
Blog
Podobno kryzys idzie jeszcze większy. Żeby się o tym dowiedzieć, wystarczy wziąć do ręki Puls Biznesu, albo zawiesić wzrok na dowolnym programie telewizyjnym, które traktuje o biznesie. Wszyscy, jak jeden mąż, wskazują, że idzie potężne spowolnienie, a o obecnym poziomie PKB będziemy mogli jedynie pomarzyć. Tak to wygląda. I nawet jeżeli po Euro 2012, struktura popytu w budownictwie ulegnie korekcie w stronę mieszkaniówki, to nie jest to wielkie pocieszenie.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź