Vamos Carpathia
15 grudnia 2019
Blog
„Hasta el final, vamos Real” często słychać na stadionie Santiago Bernabeu w Madrycie. W wolnym tłumaczeniu znaczy to mniej więcej „Do finału, do boju Real”. Tak kibice najlepszej, klubowej drużyny na świecie zagrzewają do walki swoich ulubieńców. Jakiś czas temu, na łamach Horyzontu Karpackiego, przekonywałem, że nadchodzi czas na Karpaty, jako jednej z najciekawszych destynacji turystycznych w Europie. Nic się nie zmieniło.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź