Co zrobić, aby miasta i regiony się bogaciły?
6 listopada 2015
Multimedia
Rozmowa z Robertem Stępowskim z portalu marketingmiejsca.com.pl na temat strategii marek miejsc i programów promocji. Przygotowane przed kilkoma laty strategie często nie spełniły swojej roli i stały się urzędowymi „półkownikami”. Co zatem zrobić, by w ostatniej perspektywie finansowej unijnych środków wykorzystać maksymalnie dawane szanse. Czy należy zmienić sam dokument, czy zupełnie na nowo opracować proces wdrażania znajdujących się w nich zapisów? Zapraszam do wysłuchania rozmowy.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź