Webinarium LCK #21: Jak zbudować odporność firmy rodzinnej?
7 maja 2020
Multimedia
Podczas webinarium rozmawialiśmy o przewadze konkurencyjnej firmy, jako głównym elemencie odporności firmy w trakcie kryzys. Nasi eksperci opowiedzieli, jak dzięki unikalnej propozycji wartości, przemyślanej strategii oraz dopasowanemu modelowi biznesowemu można złamać obecne reguły rynku i zmienić jego zachowanie, jednocześnie zdobywając nowych klientów i skalując swoją działalność. Dowiedzieliśmy się również, jak przejść od poznawania potrzeb odbiorców do ich edukowania i tworzenia nowych trendów rynkowych. Zapraszamy, do obejrzenia bardzo interesującej i merytorycznej dyskusji!
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź