Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > gospodarkapodkarpacka.pl: Carpathia – marka turystyczna dla Karpat
gospodarkapodkarpacka.pl: Carpathia – marka turystyczna dla Karpat
8 września 2013
Publikacje
Marka istnieje w głowach ludzi, by popychać ich do kupowania, do nawet nieracjonalnego wydawania na coś pieniędzy. Logo to nalepka na szuflady. […] Chciałbym powiedzieć, że Karpaty są markowe, ale tak nie, bo dla każdego oznacza coś innego. […] Góry są pretekstem do tego, by tam coś przeżyć. Ważna będzie też praca nad sensoryką marki, nad doświadczeniem jej wszystkimi zmysłami. Tak, by turysta powiedział nie tylko byłem, ale widziałem, słyszałem, smakowałem.
W Rzeszowie podczas trwającego II Alepjsko-Karpackiego Forum Współpracy Piotr Lutek zaprezentował nową strategię dla marki Carpathia.
gospodarkapodkarpacka.pl
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź