Impact: Daj siłę polskiej marce
1 lutego 2022
Publikacje
Marka to przede wszystkim słowo zakodowane w umyśle człowieka, mające określony wpływ na decyzje zakupowe, wyróżniające produkt w sposób zdecydowany spośród innych w danej kategorii poprzez dostarczenie pewnego zbioru obietnic, znacznie szerszego, aniżeli sam produkt ze swoimi fizycznymi właściwościami.
P. Lutek, Daj siłę polskiej marce, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, luty 2002, s. 9–12.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
ekopolis
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
Karpaty
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź