Brief For Poland: Kogo skusi fałszywy George Clooney?
13 maja 2013
Publikacje
Nie znam założeń strategicznych regionu Małopolski, więc trudno precyzyjnie określić. Jeżeli jednak w każdej strategii chodzi o to, aby zbudować swoją unikalną pozycję i wyróżnienie, to pomysł oparty na otwartości jest mało… strategiczny. Trudno mi sobie wyobrazić region, który zakomunikuje, że jest zamknięty na inwestorów. Może Malediwy albo Seszele, ale to dość egzotyczne przykłady, choć i tam pewnie jakiś rodzaj inwestorów byłby przydatny.
Brief For Poland
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź