Made In Warmia i Mazury: Między siłą skojarzeń, a mocą potencjału
Ten region jest teraz do odkrywania w kolejnych warstwach. Trzeba uzupełnić markę o nowe komunikaty: a czy myślałeś o tym, że Warmia i Mazury są doskonały miejscem nie tylko do wypoczynku, ale i zamieszkania, do robienia biznesu? Właśnie dlatego, że tu możesz się cieszyć po równo i z codziennego życia prywatnego, i biznesowego. Na jednym z naszych roboczych spotkań pojawiło się nawet stwierdzenie, że tutaj codziennie można mieć mikro urlop – wystarczy wyjść z domu na spacer lub wracając z pracy zajść nad jezioro, bądź do lasu.
Więc to są argumenty, by dzisiaj tę markę postrzeganą przez pryzmat turystyczny, opowiedzieć przez co najmniej jeszcze cztery inne wymiary. Turystyka powinna zacząć pełnić rolę dystrybutora treści i doświadczeń związanych z pozostałymi wymiarami.
[…]
Ideą dla wszystkich jest swoboda tworzenia. W każdym rodzaju motywacji ona ma pracować na to, by pogłębić bogactwo skojarzeń z Warmią i Mazurami i podejmować więcej decyzji związanych z tym miejscem. Z poziomu turystycznego, który jest już znany, zacząć rozważać to miejsce jako swój pierwszy dom, przenieść tu biznes, bo tu zaczynają osiadać ludzie o niezwykłym charakterze, niezwykłej wartości i talentach.
Piotr Lutek, Między siłą skojarzeń, a mocą potencjału, „made in Warmia & Mazury”, 15.03.2022.