Marketingmiejsca.com.pl: Promocja z każdej strony
3 kwietnia 2017
Publikacje
Bardzo trudno jest wskazać czy wyróżnić długofalowy proces budowania marki terytorialnej, czy pojedynczy projekt promocyjny wśród tych, które mieliśmy okazję obserwować w ostatnich latach. Co najmniej kilka z nich zasługuje na ciepłe słowo. Skoro jednak należy wybrać jeden, potrzebny jest jakiś klucz. W moim przypadku takim kryterium jesz koszula bliższa ciału, więc wybór pada na markę Lubelskie.
Komentarz Piotra Lutka w dyskusji zamieszczonej w czerwcowym numerze magazynu Marketingmiejsca.com.pl pt. Promocja z każdej strony
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź