MarketingMiejsca.com.pl: Quo Vadis Marketingu Miejsc?
13 kwietnia 2014
Publikacje
Przede wszystkim powstało w ostatnich latach tysiące nowych tożsamości i logotypów. Bardzo często czerpiących z tych samych zasobów, odnoszących się do niemal tych samych miejsc i niestety kalekich z punktu widzenia brand designu. Można odnieść wrażenie, że własny znak to sprawa honoru. Tylko w samych Bieszczadach naliczyłem 35 różnych logotypów odnoszących się do tej krainy. Każdy z innej parafii.
Felieton Piotra Lutka w numerze 13/4/2014 magazynu MarketingMiejsca.com.pl poświęcony działaniom polskich miast i regionów w dziedzinie promocji i kreowania własnych marek.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź