Reklama w kryzysie
3 lutego 2011
Publikacje
Miałem ostatnio spotkanie z moim przyjacielem z branży okiennej. Nawet nie biznesowe, ot tak spotkaliśmy, żeby pogadać. O wszystkim i o niczym. Wspólne lata spędzone pośród okien i drzwi nie pozwoliły nam ominąć tego tematu. Bez narzekania wbrew pozorom. Mój kumpel to wielki wojownik i fachowiec, więc ani mu w głowie się poddawać, ale w takim okresie trzeba być czujnym i ostrożnym.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź