Impact: Wartość marki
6 kwietnia 2002
Publikacje
Marka jako element majątku przedsiębiorstwa nabiera coraz większego znaczenia. Przyczyną tego zjawiska jest konsument, jego ciągłe zmieniające się potrzeby, rosnące przywiązanie do istniejących już marek, a dodatkowo fakt, że budżet, jaki przeznacza się na konsumpcję, ulega ograniczeniu.
P. Lutek, Wartość marki, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, kwiecień 2002, s. 52–53.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź