Wiadomości Handlowe: EuroShop to dla nas must have
Euroshop to „must have”. Nie można odgrywać wiodącej roli w Europie bez obecności na tych targach. To jest tygiel nowych rozwiązań, rozmów i prezentacji, który wyznacza kierunek rozwoju branży na kolejne lata. Jeżeli jesteś graczem w skali co najmniej kontynentu, musisz tam być. Przywozisz dorobek i nadzieję, a wyjeżdżasz bogatszy o perspektywy sprzedażowe, nowe doświadczenia i inspiracje. Mechanizm dla każdego jest identyczny. Otwarte pozostaje pytanie, czy trafiłeś z propozycją i czego cię targi nauczą. Modern Expo jest bardzo pojętnym uczniem, dlatego tak szybko udało nam się zniwelować dystans do konkurencji osadzonej w biznesie od kilkudziesięciu lat.
EuroShop to dla nas must have, rozmowa z Bogdanem Łukasikiem, prezesem zarządu oraz Piotrem Lutkiem, marketing business partnerem w firmie Modern Expo, „Wiadomości Handlowe”, 5.02.2020.