Wiadomości spożywcze: Innowacja tworzy nową propozycję wartości

Innowacja tak naprawdę nie może się równać zmianie. Nie mówimy oczywiście o innowacjach procesowych, które zmieniają łańcuchy wewnątrz organizacji. Całe wydarzenie dotyczy sfery konsumenckiej, więc mówmy o sferze konsumenckiej. Innowacja musi bardzo wyraźnie zmieniać reguły, profil danej kategorii czy tworzyć kategorię. Jeżeli nie mamy takiej historii to możemy mówić tylko o zmianie. W tej chwili emitowana jest reklama jednego z banków promująca biodegradowalną, ekologiczną kartę. To żadna innowacja. Innowacją jest BLIK, bo zmienia zupełnie sposób płatności, oszczędza czas itd. Ta zmiana w przypadku innowacji musi być głęboka. Musi się zmieniać coś co u konsumentów zajmowało określoną ilość czasu, albo wymagało określonego wysiłku. Jeżeli się to ewidentnie zmienia to wtedy możemy mówić o innowacji. Jeśli jest to powiedzmy tylko „polerka” to jest to tylko „polerka”.

Czytaj więcej >>>

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.