Wspólnota: Miasto jest jak firma
6 czerwca 2022
Publikacje
Tworzenie strategii biznesowych opiera się na analizie luki konkurencyjnej w ramach kategorii. Kiedy przełożymy to na pole strategii miast, punktem wyjścia będzie utworzenie mapy kompetencji w wielowymiarowej przestrzeni. W efekcie, czarno na białym, zobaczymy, gdzie możemy się ulokować. Końcowym etapem jest wypracowanie głównej idei miejsca, która określi jego wyjątkowość, będzie kluczowym atraktorem i źródłem rozwoju.
Czytaj więcej: Miasto jest jak firma, rozmowa z Piotrem Lutkiem, Pismo Samorządu Terytorialnego Wspólnota 2002, nr 10/1354, s. 24-25.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź