Chaotycznie o marce
1 października 2015
Blog
Mimo, że jakiś czas temu przeszedłem na ciemną stronę mocy, czyli w obszar doradztwa, ciągle żyję problemami branży. Z jednej strony starzy przyjaciele, z drugiej nowi klienci. Niezależnie od czego zaczęlibyśmy rozmowę, zawsze kończymy na …. kryzysie. Nie ma co ukrywać, że rynek się skurczył i nie ma jasnych oznak ożywienia. Co więcej, inwestorzy indywidualni, którzy jako jedyni nie zawodzili na całej linii w bieżącym roku, w następnym mogą dołączyć do developerów i odbiorców eksportowych. Wynika to z bardzo prostej analizy sytuacji – nagła informacja z rynków światowych wprowadziła pod koniec roku 2008 poczucie zagrożenia i niepewność, ale rozpoczęta budowa nie będzie świecić stanem surowym przez dziesiątki miesięcy.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź