Krótka historia półkowników
7 lipca 2013
Blog
Koniec środków w ramach programowania 2007-2013 zbliża się wielkimi krokami. To dobry moment na pierwsze podsumowania. W tym miejscu od razu uwaga pod kątem potencjalnych obrażalskich – w wielkim widowisku bez przyszłości zdarzyły się przypadki dobrej roboty. Jest ich na tyle niedużo, że w zasadzie mógłbym je wymienić. Nie chodzi jednak o ocenę poszczególnych jednostek, a o zjawisko jako takie. Gdybym miał podsumować ten okres, przychodzi mi do głowy jedno słowo – fajerwerki. Sięgając do nieocenionej w takim przypadku Wikipedii, możemy się dowiedzieć, że to wyroby pirotechniczne wykorzystywane do celów widowiskowych i sygnalizacyjnych, po zapaleniu dające efekty świetlne i akustyczne. Fantastycznie, pasuje jak ulał.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź