Nie wiem
11 kwietnia 2010
Blog
Zupełnie nie wiem, jak się zachować. Przez cały dzień oglądam telewizję, przerzucając kolejne kanały. To samo z internetem. Chyba chciałbym, żeby w końcu ktoś ogłosił, że to nieprawda. Nie wiem, czy powinienem coś dalej napisać. Trochę już ochłonąłem i zastanawiam się, jak będzie dalej.
Szkoda każdej ofiary z osobna, niezależnie kim była. Trywialne to, ale uczciwe. Resztę chyba trzeba przemilczeć.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź