Nietypowy prezent
9 sierpnia 2013
Blog
Swego czasu, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż w jednej z firm produkujących stolarkę, zdarzyła mi się pewna historia. Chciałem dodać jakiś przymiotnik w stylu fajna, ciekawa albo mrożąca krew w żyłach, ale tak naprawdę trudną ją zakwalifikować, gdyż miała kilka faz. A było tak – zadzwonił do mnie, podległy mi kierownik serwisu i poinformował, że nie może poradzić sobie z pewnym klientem, który zgłasza zupełnie absurdalną reklamację…
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź