Pomysły na trudne czasy. Część pierwsza.
10 września 2014
Blog
„Jakiej nazwy używać – Partyzant czy Guerilla?” śpiewał kiedyś Kazik Staszewski, podobne pytanie, jednak w zupełnie innym kontekście, zadają sobie dziś specjaliści od marketingu zajmujący się alternatywnymi formami reklamy. Mimo, że w ostatnim czasie pojawiło się wiele nowych form komunikacji z konsumentami, ich nazwy są dla przeciętnego człowieka mało zrozumiałe, a gdy dociekliwie próbujemy znaleźć definicję Ambientu, Guerilli, czy innych dziwnie brzmiących terminów możemy znaleźć jedynie specjalistyczny żargon. Czym więc są alternatywne formy reklamy i jak należy je stosować oraz jakich efektów możemy się spodziewać przez ich wykorzystanie?
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź