Przyszedł czas na życzenia
18 grudnia 2008
Blog
Przyszedł czas na życzenia świąteczne… Wszystkim życzę dużo zdrowia i pomyślności, ale ponieważ jest to czas szczególny, metafizyczny, warto wykorzystać ten moment, by przesłać życzenia specjalne. I tak:
- Prezydentowi Naszego Miasta życzę, by Nowy Lublin nie pozostał tylko (notabene bardzo dobrym!) hasłem wyborczym
- Rajcom miejskim życzę więcej szczęścia w hazardzie, a dokładnie mówiąc w podbijaniu stawek, by nie powtórzył się problem, jaki mamy z Górkami Czechowskimi
- Władzom samorządowym na Lubelszczyźnie życzę wykorzystania szans i chęci wspólnego działania
- Naszym klientom życzę efektów biznesowych przerastających ich wyobrażenia
- Moim wspólnikom życzę wytrwałości i niekończącej się pasji
- Naszym pracownikom życzę radości z pracy i coraz lepszych wyników (trochę egoistycznie, ale co tam).
Piotr Lutek
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź