Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka. Relacja z dyskusji podczas Innovation Day 2023
Innovation Day to wydarzenie zorganizowane już po raz piąty przez redakcję miesięcznika Hurt & Detal, które każdego roku – w październiku – przyciąga liczne grono przedstawicieli całego sektora FMCG i Retailu i zachęca do rozmów na temat zrównoważonych innowacji.
Zachęcam do obejrzenia relacji z dyskusji w ramach szóstego panelu: „Innowacje w sektorze FMCG a świadomość konsumencka”, podczas którego razem z Martą Marczak (PwC Polska), Magdaleną Sułek-Domańską (Global Cosmed; The Chartered Institute of Marketing), Grzegorzem Tomasikiem (Reo) i Andrzejem Wierzchoniem (Oceanic) rozmawialiśmy na temat przystosowania firm do rzeczywistych potrzeb konsumentów w kontekście ochrony środowiska i znaczeniu innowacji w tworzeniu nowych produktów czy usług w dobie zielonych zmian.