Brief.pl: Pijcie polskie soki
5 maja 2020
Publikacje
Po latach zachwytów nad towarami eksportowymi, dojrzeliśmy jako konsumenci. Dojrzał też nasz etnocentryzm konsumencki. Nie jest zapalczywy, ale coraz bardziej świadomy. I słusznie, bo polskie jedzenie to bardzo efektywna mieszanka wielowiekowego dziedzictwa i coraz lepszego reżimu i zaawansowania technologicznego. Rozumiemy to i doceniamy. Czas z tym wyjść szeroko i dać szansę poznać się od tej strony.
Piotr Lutek, Pijcie polskie soki, Brief.pl, 5.05.2020
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź