Impact: Czy wiemy, czym jest jakość ?
11 maja 2002
Publikacje
Jakość zwykle sprawia wszystkim bardzo wiele kłopotów. Kłopoty ma klient, gdy produkt przyniesiony ze sklepu okazuje się zgoła zupełnie czymś innym, niż ten, za który chętnie zapłacił. Kłopot mają przedsiębiorstwa, kiedy potencjalny odbiorca żąda certyfikatu systemu jakości. Wreszcie, kłopot mają analitycy, bo tak naprawdę niezwykle trudno określić znaczenie jakości dla współczesnego rynku i zarządzania przedsiębiorstwem.
P. Lutek, Czy wiemy, czym jest jakość, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, maj 2002, s. 54–56.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź