Oknonet.pl:II edycja Rotomanii
27 września 2012
Publikacje
Rotomania to znak, że czas wyjść z mętnej wody. Wyjść z sytuacji, w której konkuruje się głównie ceną, licząc, że w tej mętnej wodzie niskiego stanu wiedzy uda się złapać klienta i wcisnąć mu to, co jest pod ręką: materiał budowlany, bezimienny, sprzedawany z metra. Bo w końcu klient buduje tylko raz w życiu, i to, że nie wróci do punktu sprzedaży, to nie problem sprzedawcy. Rotomania to znak, że czas wyjść z sytuacji, w której ci, którzy mogliby sprzedawać inaczej, nic nie robią w tym kierunku. I czas zacząć oferować rzeczy, których nie da się skopiować – wyjaśniał Piotr Lutek.
Oknonet.pl
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź