Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Kapitał marki miasta a strategiczne decyzje marketingowe przedsiębiorstw
Kapitał marki miasta a strategiczne decyzje marketingowe przedsiębiorstw
1 kwietnia 2016
Publikacje
Wybór określonej strategii rozwoju miasta lub ich kombinacji powinien zostać skonfrontowany z oczekiwaniami przedsiębiorczości lokalnej co do finalnego wizerunku, zaś efekt synergii, w zakresie kreowania marek, pomiędzy omawianymi podmiotami może zostać osiągnięty tylko pod warunkiem ustanowienia wspólnych obszarów w obrębie narzędzi strategicznych, czyli segmentacji i pozycjonowania oraz jednolitego charakteru programów marketingowych.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź