Kluczowy mariaż
3 lutego 2019
Publikacje
Sprzedaż i marketing to, w zasadzie, papużki nierozłączki. Marketing bez sprzedaży, nastawiony tylko i wyłącznie na komunikację z otoczeniem w celu budowy wizerunku to, według powszechnej opinii, sztuka dla sztuki. Z drugiej strony każdy dział handlowy, bez wsparcia reklamowego czy promocyjnego, ma ogromne problemy z realizacją stawianych przed nim celów związanych ze zbytem towarów. Na pierwszy rzut oka całość wydaje się oczywista. Praktyka rynkowa wielokrotnie jednak pokazuje, że te dwie, ważne funkcje przedsiębiorstwa nie do końca ze sobą współdziałają.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź