sieradz.com.pl: Konsultacje Marki „Łódzkie promuje”

Jak powiedział Piotr Lutek, pod względem wizerunku marki Łódzkie jest białą kartą. – Co prawda można mówić o pojedynczych skojarzeniach, ale dotyczą one prawie wyłącznie samej Łodzi. Może jest to Manufaktura, może trochę włókiennictwo, może jeszcze Piotrkowska. Ale już województwo łódzkie z niczym się nie kojarzy. Dlatego trzeba stworzyć spójny obraz regionu, żeby ludzie chcieli tu mieszkać, tu pracować, inwestować i tu przyjeżdżać – mówił, zaznaczając, że nie będzie to proste.

Artykuł lokalnego serwisu www.sieradz.com.pl poświęcony konsultacjom społecznym prowadzonym przez Piotra Lutka. Konsultacje dotyczyły projektu działań promocyjnych marki „Łódzkie promuje”.

sieradz.com.pl

Pobierz plik

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.