sieradz.com.pl: Konsultacje Marki „Łódzkie promuje”
3 października 2013
Publikacje
Jak powiedział Piotr Lutek, pod względem wizerunku marki Łódzkie jest białą kartą. – Co prawda można mówić o pojedynczych skojarzeniach, ale dotyczą one prawie wyłącznie samej Łodzi. Może jest to Manufaktura, może trochę włókiennictwo, może jeszcze Piotrkowska. Ale już województwo łódzkie z niczym się nie kojarzy. Dlatego trzeba stworzyć spójny obraz regionu, żeby ludzie chcieli tu mieszkać, tu pracować, inwestować i tu przyjeżdżać – mówił, zaznaczając, że nie będzie to proste.
Artykuł lokalnego serwisu www.sieradz.com.pl poświęcony konsultacjom społecznym prowadzonym przez Piotra Lutka. Konsultacje dotyczyły projektu działań promocyjnych marki „Łódzkie promuje”.
sieradz.com.pl
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź