Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Biuletyn Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze: Marketingowe grzechy miast i gmin
Biuletyn Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze: Marketingowe grzechy miast i gmin
3 lipca 2012
Publikacje
Budowanie marki miejsca to proces wieloletni. Bliżej mu do dekady lub nawet dwóch. Próba przyspieszania tego procesu prowadzi do zasypywania odbiorców milionem różnych komunikatów, co wprowadza jeszcze większy chaos. Idea marki to rzecz święta i nie związana jedynie z komunikacją. Żeby stała się ważna i wiarygodna dla użytkowników trzeba cierpliwości i konsekwencji.
5 grzechów głównych popełnianych przez samorządy i organizacje zajmujące się marketingiem terytorialnym według Piotra Lutka.
Biuletyn Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź