Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Marketing i Rynek: Model przygotowania strategii marki miejsca
Marketing i Rynek: Model przygotowania strategii marki miejsca
1 października 2010
Publikacje
Elementem potocznej wiedzy stało się przekonanie, że świat stał się jednym wielkim rynkiem. Globalizacja spowodowała, że nie tylko przedsiębiorstwa, ale również kraje, regiony i miasta są zmuszone rywalizować o każdy rodzaj odbiorcy – turystów, inwestorów i mieszkańców. W tym zmienionym krajobrazie niezmiennym pozostaje pojemność ludzkiego umysłu. Oznacza to, że poszczególne marki nie tyle walczą o trwałą, silną pozycję w głowie konsumenta, ile o to, aby w ogóle tam zaistnieć.
P. Lutek, A. Gołoś, Model przygotowania strategii marki miejsca, „Marketing i Rynek”, 2010, nr 10, s. 17–24.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź