Forum Branżowe: Markowe aktywa
Emocje to odpowiedź na dodatkowe wartości, jakie komunikuje marka. Jeśli postawisz przed klientem trzy białe okna niemarkowe i każesz mu dokonać wyboru, to w 90% przypadków nie będzie widział różnicy między nimi. Czym wtedy będzie się kierował? Oczywiście najniższą ceną. Jeśli więc chcesz sprzedać okno droższe niż najtańsze, musisz do niego dołożyć coś, co je odróżni od dwóch pozostałych. Musisz dać dodatkową wartość, która uzasadni wyższą cenę i umiejętnie ją zakomunikować nabywcy – to jest właśnie początek budowania marki tego okna.
Z rozmowy z Piotrem Lutkiem, prezesem kancelarii doradczej Synergia, dowiemy się m.in. o tym, jak budować dobrą markę. Wielu producentom okien i ich marketingowcom sporo do myślenia powinno dać stwierdzenie, że w Polsce nie ma marek okiennych. Tym bardziej że jest ono podparte przekonującym wywodem. Pewne wskazówki znajdą dla siebie też sprzedawcy.
Forum Branżowe