Forumbranzowe.pl: Po co firmie PR?

Public relations to dziedzina bardzo obszerna i jej zwięzła prezentacja nie są zadaniem łatwym. Ma co najmniej kilka wymiarów i źródeł implikacji. Niestety również, ta sztuka komunikacji z otoczeniem, w ostatnim okresie zyskała złą sławę i jest całkowicie błędnie rozumiana. Winę za tę sytuację ponoszą zarówno politycy, jak i sami dziennikarze. Ale my nie o tym… Definicji PR jest bardzo wiele, pewnie kilka setek, ja jednak chciałbym szybko przejść do praktycznych wskazówek, więc od razu idę do tej najlepszej, która mówi, że działania PR mają na celu wzbudzenie pozytywnego zainteresowania firmą. Uczynienie wszystkiego, co tylko możliwe, aby rożne grupy społeczne uznały reputację przedsiębiorstwa, kupowały jej wyroby, korzystały z usług itp. Jasne, prawda? Jeżeli nie, to mam jeszcze wersję skróconą: jeżeli mamy coś dobrego do powiedzenia o naszej firmie, przedstawmy to odpowiednio (prawdziwie), aby wszyscy to usłyszeli i docenili. Czy każdy może to zrobić? Tak. Czy w dowolny sposób? Nie, tylko pod pewnymi warunkami, które są dość jasno określone.

Felieton zamieszczony na stronie forumbranzowe.pl poświęcony tematyce PR-u w branży stolarki okiennej. Czyli o tym jak dobrze mówić o swoich dobrych produktach, by wszyscy o nich usłyszeli i zaczęli je kupować.

Pobierz plik

Get started

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.