Kurier Lubelski: Podbijają Irlandię
28 grudnia 2005
Publikacje
Dla nas był to niezwykle udany wyjazd. Od ponad roku sprzedajemy nasze produkty na irlandzkim rynku i dzięki tym targom umocniliśmy swoją pozycję. W tej chwili nasi technolodzy realizują zamówienia, a jest ich bardzo dużo, bo ponad sto. W związku z tym mamy już pracę na cały kwartał nowego roku.
Piotr Lutek, dyrektor ds.rozwoju Natury mówi o sukcesie firmy na największych targach budowlanych — Plan Expo w Irlandii.
Kurier Lubelski
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź