Pomysł na biznes: Vitagenum czyli dieta zapisana w genach
10 lipca 2018
Publikacje
Dobieramy markery tak, by wyjaśniały pewne predyspozycje fizyczne czy sprawność umysłu. Rzeczy, z którymi każdy boryka się na co dzień. Bo lifestyle genetics pomaga ulepszyć, umilić nasze życie. Coś usprawnić, czemuś zapobiec. Chcemy, by każdy miał do tego dostęp. Dlatego nie robimy całego genomu za 10 tys. zł – tłumaczy Piotr Lutek, menager i ekonomista, który nie ukrywa, że o genetyce wie niewiele, ale wcale nie chce wiedzieć więcej. Jak tłumaczy, taki stan rzeczy pozwala mu widzieć produkt okiem potencjalnego klienta, a nie naukowca.
Agnieszka Mazuś, Pomysł na biznes: Vitagenum czyli dieta zapisana w genach, „Dziennik Wschodni”, 10.07.2018
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź