Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Outdoor Media: Promocja miast czyli szukanie własnej tożsamości
Outdoor Media: Promocja miast czyli szukanie własnej tożsamości
28 maja 2007
Publikacje
Ostatni rok obfitował w wydarzenia, których bohaterami stawały się polskie miasta. Były podmiotem wielu wystaw, festiwali, konferencji. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że właśnie miasta stały się celem różnorodnych działań marketingowych, a dotąd były głównie miejscem, w których takie działania były realizowane.
Outdoor Media
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź