Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Segmentacja, rynki docelowe i pozycjonowanie… czyli dylematy współczesnego marketingu
Segmentacja, rynki docelowe i pozycjonowanie… czyli dylematy współczesnego marketingu
1 października 2012
Publikacje
Zarówno teoretycy jak i praktycy marketingu przyznają, że w obecnym kształcie rynku, biorąc także pod uwagę utrzymującą się na nim recesję, pierwszą zasadą strategii marketingowej firm będzie nie tyle wyprodukowanie i sprzedaż, ile zrozumienie rynku i odpowiednie działanie. Skłania to do wniosku, że działania ukierunkowanie na wybrane rynki lub segmenty a w końcu grupy docelowe (gdzie wymagana jest elastyczność i krótki czas realizacji) zwiększają szanse na osiągnięcie sukcesu.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź