Piotr Lutek > Artykuły > Publikacje > Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu: Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax
Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu: Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax
6 października 2010
Publikacje
Od blisko 100 lat marka pełni w światowym biznesie rolę nie tylko tradycyjnego wyróżnienie (znakowania) produktu, ale przede wszystkim stanowi coraz bardziej istotny element komunikacji z klientem. Barwna i ciekawa historia rozwoju marek jednoznacznie wskazuje na ich rosnące znaczenie.
P. Lutek, R. Maik. M. Kowalski, Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax, Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2010, nr 154, s. 71–80.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź