Gazeta Prawna: Trudny okres dla wyrobów drewnianych
16 lutego 2006
Publikacje
Sprzedaż naszych okien i drzwi oraz między innymi mebli ogrodowych zwiększyła się w ubiegłym roku o 10 proc. do 60 mln zł. Zawdzięczamy to w dużej mierze wejściu na rynek angielski i irlandzki ze stolarką budowlaną […] Oczekujemy, że nasza sprzedaż zwiększy się o około 25 proc. Jednak nie tylko ze względu na zwiększony eksport, ale także z powodu widocznego już ożywienia na polskim rynku budowlanym.
Piotr Lutek, dyrektor ds.rozwoju w firmie Natura o zwiększonym eksporcie produktów firmy.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź