Impact: Wartość firmy cz. 1
22 grudnia 2002
Publikacje
Podstawowym celem prowadzenia działalności przez przedsiębiorstwo jest jego rozwój i wzrost. Zarówno jedno, jak i drugie pojęcie jest zwykle definiowane enigmatycznie. Rozwój przedsiębiorstwa oznacza najczęściej skoordynowane zmiany systemów zarządzania podmiotu, dostosowujące firmę do ciągle zmieniającego się otoczenia.
P. Lutek, Wartość firmy cz. 1, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, grudzień 2002, s. 50–52.
P. Lutek, Wartość firmy cz. 2, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, styczeń–luty 2003, s. 48–49.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź