Impact: Wartość firmy cz. 2
20 stycznia 2003
Publikacje
Wartość jest podstawową kategorią we współczesnym zarządzaniu; jest podmiotem w komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwem i jego otoczeniem, jest kryterium decyzji kierowniczych i formułowania strategii, wyjaśnia istotę kryzysów i konfliktów w organizacji, stanowi punkt orientacyjny w procesie zmiany organizacyjnej, jest podstawą budowania przywództwa i kompetencji kierowniczych.
P. Lutek, Wartość firmy cz. 2, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, styczeń–luty 2003, s. 48–49.
P. Lutek, Wartość firmy cz. 1, „Impact. Magazyn o komunikacji marketingowej”, grudzień 2002, s. 50–52.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź