Piotr Lutek > Artykuły > Multimedia > Market Focus: Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku spożywczym?
Market Focus: Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku spożywczym?
18 lipca 2023
Multimedia
Jak być liderem na rynku spożywczym? Jak budować przewagi konkurencyjne? W jaki sposób kształtować rynek i otoczenie firmy?
Market Focus to unikalny program, który wypełnia lukę w merytorycznej narracji o marketingu, skierowany do marketerów i przedstawicieli branży spożywczej, którzy poszukują nowych, praktycznych rozwiązań i inspiracji. To dawka rzeczowych, merytorycznych, inspirujących, a przede wszystkim praktycznych treści.
W trzecim odcinku Market Focus rozmawiam z Patricjusem Ziecikiem – dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care w Henkel Polska oraz Kamilem Gębskim – dyrektorem marketingu części alkoholowej w Grupie Maspex. Zachęcam do obejrzenia!
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź