Market Focus: Nowa kategoria czy zmiana reguł obecnej?
28 lipca 2023
Multimedia
Czy warto łamać reguły rynku, być innowacyjnym? Wprowadzać nowe marki w kolejne kategorie, czy wykorzystywać już te dobrze znane konsumentom? Czy strategia naśladownictwa jest dobrym wyborem? Jak komunikować w mało angażującej kategorii? Na te i wiele innych pytań związanych z prowadzeniem marki odpowiadają praktycy, którzy zajmują się rynkiem spożywczym od wielu lat.
Zachęcam do obejrzenia drugiej części rozmowy z Patricjusem Ziecikiem – dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care w Henkel Polska oraz Kamilem Gębskim – dyrektorem marketingu części alkoholowej w Grupie Maspex w ramach Market Focus.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź