Liczą się numerki
3 kwietnia 2007
Publikacje
Tytuł trochę przewrotny, ale to dlatego że nie minął nawet tydzień od wyborów do Parlamentu Europejskiego i w dalszym ciągu pozostaję pod ciężkim (to właściwe słowo) wrażeniem, tego co działo się w Polsce w ostatnim czasie. Pierwszy raz w życiu byłem świadkiem kampanii, podczas której prawie nikt z uczestników nie zająknął się na temat, którego cała ta awantura dotyczyła. Większość wykorzystała ten moment, aby obrzucać się błotem, prześcigać w inwektywach i zniechęcać zwykłych ludzi do spełnienia obowiązku demokratycznego. A teraz nadszedł czas rozliczeń. Ci, którzy startowali z odległych miejsc Narzekają, że nie mieli szans, bo wszyscy głosują na kandydatów z numerem jeden lub dwa. Wychodzi na to, że numerki są najważniejsze.
Tagi
badania
biznes
BlueFox
brydż
błędy marketingowe
Carpathia
efekt pochodzenia
FMCG
Gdańsk
idea marki
innowacje
insight
komunikacja
konsulting
kryzys
Lubelszczyzna
Lublin
marka
marka miejsca
marka narodowa
Market Focus
marketing
Mazowsze
MŚP
obietnica marki
obserwacje
place branding
Place Brand Trigger
Podkarpacie
polityka
Poznań
produkt markowy
przewaga konkurencyjna
Rzeszów
sport
strategia
Synergia
talenty
tożsamość marki
turystyka
Warmia i Mazury
Warszawa
wdrożenie
zarządzanie
Łódź